founders_1

Дмитро Ушмаєв, засновник і президент

Коли наприкінці 90-х я започатковував бізнес, який згодом став компанією «Три Ведмеді», у мене був дуже обмежений стартовий капітал і необмежене прагнення до великої мети – створювати високоякісні продукти, що даруватимуть людям якомога більше позитивних емоцій і яскравих вражень. 

Ми звикли дивувати усім: різноманіттям смаків, якістю та зовнішнім виглядом продукції, креативними маркетинговими проявами, рівнем комунікації та зворотного зв'язку. І саме бажання завжди і в усьому вражати залишається потужним драйвером розвитку нашого підприємства протягом усього часу.  

Безумовно, всі ці досягнення були б неможливі без неймовірної команди професіоналів, відданих своїй справі. Саме команда – основа нашого успіху, лідерства та безперервного пошуку інноваційних рішень. Так було понад 20 років тому, коли ми пропонували лише два види морозива і виробляли всього 300 кг на добу. Так є й зараз, коли добові обсяги зросли у сотні разів, а продуктова лінійка нараховує близько 100 позицій морозива і заморожених продуктів. 

«Три Ведмеді» – це завжди привід для теплої зустрічі, радість від щирого спілкування та щасливі миті разом. Тому не дивно, що саме тема об’єднання стала фундаментом оновленого позиціонування бренду «Три Ведмеді». І ми дуже тішимося, що мільйони споживачів поділяють наші цінності. 

З нами точно краще, ніж наодинці!
founders_2

Андрій Тищенко, генеральний директор

Компанія «Три Ведмеді» вже протягом багатьох років є одним із визнаних лідерів на ринку морозива та заморожених продуктів. І цю історію успіху ми всі – на виробництві, в офісах, представники в регіонах – будуємо разом. Об’єднані спільними цінностями та поглядами, бажанням розвиватися та ставати кращими разом із компанією. 

Наша мета – щоразу дарувати споживачам неймовірні емоції та справжню насолоду від смаків. Для цього ми постійно підвищуємо стандарти виробництва та якості, покращуємо умови праці, вдосконалюємо рівень зворотного зв’язку з клієнтами. 

Ми не зупиняємося у пошуку передових продуктових рішень і креативних підходів навіть у найбільш нестандартних ситуаціях, керуємося кращими світовими практиками. Ми відкриті до нових ідей, якими безмежно надихаємося, і які, в свою чергу, надихають нас на досягнення надрезультатів. 

«Три Ведмеді» – сучасна та динамічна компанія, для якої не існує нічого неможливого. Ставити амбітні цілі та рішуче їх досягати – принцип, якого ми неухильно дотримуємося. Ми впевнено продовжуємо писати свою історію лідерства, засновану на професіоналізмі, творчості, високому рівні мотивації, відмінній якості продукції та, головне, любові мільйонів споживачів, які вже протягом понад 20 років обирають нас. 

Адже три – завжди краще, ніж один.

Історія компанії «Три Ведмеді»

1998 Заснування бізнесу. Виробництво морозива на українському обладнанні в їдальні гуртожитку. Виробнича потужність – 300 кг/добу.

1999 Відкриття цеху з виробництва морозива на італійському обладнанні. Виробнича потужність – 600 кг/добу.

2001 Створення торгової марки «Три Ведмеді». Відкриття цеху з виробництва напівфабрикатів: пельменів та вареників.

2005 Відкриття Філій (склади, транспорт, торгові команди) у великих містах: Дніпро, Одеса, Харків, Черкаси, Львів, Донецьк. Переїзд Центрального офісу та Київської філії в м. Бориспіль. На території 2 га побудований комплекс: складські приміщення, офіс.

2007 Початок реконструкції. Придбання цілісного майнового комплексу молокопереробного заводу в м. Бердичів Житомирської області. Початок реконструкції виробничих потужностей.

 

 

2012 Система управління безпечністю харчових продуктів компанії «Три Ведмеді» сертифікована на відповідність ISO 22000.

2015 Морозиво «Три Ведмеді» отримало сертифікат Halal, що надало можливість виходити на перспективні експортні ринки мусульманських країн.

2016 Здійснені перші експортні відвантаження продукції компанії «Три Ведмеді» (Ізраїль, Грузія, Молдова).

2020 Оновлено логотип компанії «Три Ведмеді» і слоган: «Краще, ніж один». Оновлено асортиментну лінійку морозива «Три Ведмеді», «Monaco». Розпочато виробництво нової лінійки морозива для дітей від трьох років під брендом «Мішутка».

 

img_0080

Цінності компанії

img_0997
01.
комунікація
02.
розсудливість
03.
результат
04.
розвиток
05.
пристрасть
06.
сміливість
07.
чесність
08.
оптимізм

Напрями виробництва компанії

01
Морозиво

Одним з напрямків діяльності компанії є виробництво морозива. У "Три Ведмеді" працюють справжні експерти і професіонали своєї справи із досвідом у виробництві морозива з 1998 року.

02
Напівфабрикати

Крім морозива, компанія випускає широку лінійку заморожених продуктів. Лідерські позиції впевнено тримають пельмені та вареники.

Ключові спікери

img_3963
img_4070
Ушмаєв Дмитро
Засновник і президент
img_4178
img_4152
Тищенко Андрій
Директор