«Три Ведмеді» приєдналися до акції лояльності «KAZKA VR» в мережі АТБ

print_kazka_6x3m_orange_logo
29.04.2021
Перегляди:779

В мережі продуктових магазинів АТБ з 29 квітня стартує нова акція лояльності «КАZKA VR»*. При покупці морозива «Три Ведмеді», а також продуктів партнерів-учасників акції, покупець отримує можливість придбати зі знижкою набір віртуальної реальності та книгу з доповненою реальністю від популярного гурту KAZKA.

В акції беруть участь дві позиції морозива ТМ «Три Ведмеді» «KAZKA»: «Голуба малина» та «Лісові ягоди», які були спеціально розроблені в рамках колаборації з музичним гуртом. Тож, витративши 100 грн на покупки в мережі магазинів АТБ або придбавши «казкове» морозиво, покупець отримує фішку (1 фішка = 1 одиниця товару).

При наявності 10 фішок покупець може купити зі знижкою набір віртуальної реальності – гру, яка вчить дітей берегти природу, або книгу з доповненою реальністю з анімованими персонажами гурту KAZKA, яка виховує загальнолюдські цінності та навчає не боятися розкривати свою індивідуальність.

Купуй морозиво «Три Ведмеді» та поринай у віртуальний світ казки.

 

*Період проведення акції з 29.04.2021 р. по 29.05.2021 р. включно. Територія проведення: акція діє на всій території України, за винятком АР Крим та деяких населених пунктів Донецької і Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Залишити коментар