Кампанія з просування Monaco увійшла в ТОП-25 ефективних маркетингових кампаній України
![5dcc7931_4a36893c2f1615460a6afb2153baac09](/uploads/thumb/519-1-5dcc7931_4a36893c2f1615460a6afb2153baac09.jpg)
Всеукраїнський діловий щомісячник «Власть денег» у вересневому номері видання відзначив компанію «Три Ведмеді» за ефективність просування бренду морозива Monaco.
Ми увійшли до рейтингу ТОП-25 ефективних українських маркетингових кампаній.
«Для просування бренду Monaco хотілося зробити щось затягуюче. Зазвичай нас тягне до друзів, на пікнік, на вулицю. Але в карантин краще, щоб щось затягувало назад, додому. Наприклад, морозиво Monaco. Адже від його дивовижних смаків відірватися неможливо. І вже нікуди не тягне. Тільки смакувати», - зазначили автори авторитетного рейтингу.
Щоб план з порятунку світу затягнув побільше прихильників, були створені просто-таки гіпнотичні ролики і борди.
![dla_video](/uploads/thumb/524-1-dla_video.png)
![bord](/uploads/thumb/526-1-bord.png)
«Пристойно «затягнувши», бренд вирішив подарувати всім трохи безтурботності в круговороті щоденних подій, ключем до якої стало морозиво Monaco. Воно пропонує відволіктися хоча б на п'ять хвилин і насолодитися чарівними смаками. Смілива і креативна кампанія з ємним слоганом «І не колише» міцно засіла в умах і серцях споживачів», - йдеться в матеріалі «Власть денег».
![bezymannyj](/uploads/thumb/530-1-bezymannyj.png)
Усі ролики рекламної кампанії можете переглянути за посиланням.