Кампанія з просування Monaco увійшла в ТОП-25 ефективних маркетингових кампаній України

5dcc7931_4a36893c2f1615460a6afb2153baac09
30.09.2020
Перегляди:678

Всеукраїнський діловий щомісячник «Власть денег» у вересневому номері видання відзначив компанію «Три Ведмеді» за ефективність просування бренду морозива Monaco.

Ми увійшли до рейтингу ТОП-25 ефективних українських маркетингових кампаній.

«Для просування бренду Monaco хотілося зробити щось затягуюче. Зазвичай нас тягне до друзів, на пікнік, на вулицю. Але в карантин краще, щоб щось затягувало назад, додому. Наприклад, морозиво Monaco. Адже від його дивовижних смаків відірватися неможливо. І вже нікуди не тягне. Тільки смакувати», - зазначили автори авторитетного рейтингу.

Щоб план з порятунку світу затягнув побільше прихильників, були створені просто-таки гіпнотичні ролики і борди.

dla_video
bord

«Пристойно «затягнувши», бренд вирішив подарувати всім трохи безтурботності в круговороті щоденних подій, ключем до якої стало морозиво Monaco. Воно пропонує відволіктися хоча б на п'ять хвилин і насолодитися чарівними смаками. Смілива і креативна кампанія з ємним слоганом «І не колише» міцно засіла в умах і серцях споживачів», - йдеться в матеріалі «Власть денег».

bezymannyj

Усі ролики рекламної кампанії можете переглянути за посиланням.

Залишити коментар