Ребрендинг у турбулентні часи: кейс «Три Ведмеді»

yayuaua
11.11.2020
Перегляди:57

Засновник і президент компанії «Три Ведмеді» Дмитро Ушмаєв 5 листопада виступив на марафоні Brand Apocalypse, наскрізною темою якого стала трансформація бізнесу в умовах кризи. 

У цьому контексті Дмитро Ушмаєв представив практичний кейс нашої компанії – про те, як провести ребрендинг у турбулентні часи.

«2020 й рік для «Три Ведмеді» став роком трансформації та оновлення. Саме в розпал першої хвилі коронавірусу ми запустили повне перезавантаження компанії», – зазначив Дмитро Ушмаєв. Були оновлені позиціювання («Три Ведмеді» – краще, ніж один!»), логотип й упаковка продукції.

Попри турбулентність і невизначеність у світі й Україні, ребрендинг сприяв помітному зростанню продажів продукції і впізнаваності торгової марки. Такі зміни позитивно позначилися на підвищенні лояльності і бойового духу команди, що особливо важливо у важкі часи.

«Ми ще раз переконалися, що криза – не привід відкладати зміни! Більш того, такі трансформації саме можна розглядати як інструмент боротьби з кризою. І кейс «Три Ведмеді» – відмінний тому доказ», – підсумував Дмитро Ушмаєв.

Всього своїми нестандартними ідеями, практичними кейсами та перевіреними інструментами під час марафону поділилися більш як 20 власників та топ-менеджерів українських компаній.

 

Залишити коментар